Wednesday, September 29, 2010

tersalah orang

baru lepas call org yg berkenaan utk pengambilan pelajar praktikal hospital muar. 2x call baru dpt. 2 pn x clear. nk kate line saya mcm sewel,x jugak. pnoh je line nih. call org len bole jer. siap wat panggilan antarabangsa and panggilan hangit hot fm lg,,( tipu lah tuh)..=P..

butir bicara kami...

saya:assalamualaikum..
(line tersekat2)
cik a:hello??..hello??
(line tesekat2)
saya:hello..assalamualaikum..
cik a:waalaikumsalam..
saya:bole bercakap dgn cik a?
cik a:ya
(line tersekat2)
saya:cik a,saya daya dr ..........saya ada buat permohonan utk praktikal kt spital muar hari tu. 
cik a:praktikal?..
saya:ya..saya ada hantar surat kepada pihak hospital sblm ni.jd,sy nk tau lah maklumbalas dr pihak hospital.
(line tersekat2)
cik a: hah?..praktikal ape? kamu dr..... ke? maklumbalas ape plak?
saya:ya...kalau boleh saya nak tahu lah samaada saya diterima atau ditolak.
cik a:kamu nk ape ni?..sy x paham!..
saya:emmm..saya ada call cik hari tu utk sah kan permohonan saya. dan cik suruh berhubung terus dgn cik utk urusan seterusnya.
(line mcm bese lah)
cik a:ha??..saya x paham la..saya tak uruskan hal praktikal.
saya: oh...emmm..kalau macam tu. tak pe lah cik.. terima kasih.
cik a: oh ok..

sejurus letak hp sumpah seranah daku berikan..kuang3~
yelah..mane taknye. line dah la mcm cicak putus ekor..kejap clear kejap putus..huh!..
pastu nada suare org ni pon mcm org tgh buang hadas besar tersekat2 je saya dengar.(maap lah yer)..hehe~
boleh la plak dia ckp yg die xtau pape...perhhh...
saya siap simpan e-mail die yg die bg taw...ada kt hp sampai sekarang.
pastu,saya pn check la dlm bukti e-mail 2 dlm hp saya..
ada.............tapi..........jeng3~

monolog dalaman:
"hah!kan btol ada e-mail cik ni. bukti ni bukti ni...hehe.... tp,apsal nama e-mail ni dgn nama org yg aku call td lain?..kemusykillan disitu.."

so,saya pn try la utk recall memory saya yg bersawang labah2 ni.

monolog dalaman lg:
"ohmaigoshh...aku salah call ke td?..oh shit. aku call staff uni rupenye..damn!,,patutlah die lost td..patutlah die ckp..'saya x paham ape2'..adoyai~
huh!...good job daya..sendiri yg salah org,nk bg curse kt org lain freefree lak. naseb baik x curse org tu direct dlm phone td...adehhh~~

maap lah ye cik a...saya tarik balik all curse td oke?..
lg pn saya mmg x berniat nk curse org. just sakit jantung dgn line phone nih...hehe~

so sekaranag saya dah xda mood nk call orang yang berkenaan. saya takut salah lagi. nak call nombor hospital 2 pon saya dah malas. karang takut salah spital plak...adeiii~.. tengok lah nanti.
kalau saya call,saya akak lapor pada awak ye diary....=)

laporan oleh:
dayaruslan


laporan diterima:
deardiarydaya @ teapotteaser

No comments:

Post a Comment