Wednesday, September 29, 2010

di reject.

sambungan dari entry beberapa minit td..
saya baru lepas call pihak hospital.
butir bicara saya malas nak tulis.
tapi yang pasti,saya suka dengan layanan pihak pengurusan hospital tuh. lembut dan sopan macam saya..(cececece..=P)
setelah membuat beberapa sambungan,saya pn disambungkan kpd org yang menguruskan hal nih.kali nih line clear+lancar+smooth.
line tanah lah katekan...hehe~
see,bukan masalah hp/prepaid saya oke~


lepas tunggu punya tunggu..check situsanasini..cik tu pn sebut nama saya dan 2 org kawan saya yang lain.. dan cik tu pn cakap..
"emm,tak terima lah dik"...saya tanya.." oh,sume skali ker cik?..3-3 orang skali?... cik tu jawab " ha'ah.."...


so,what are u waintin for?.drp kredit hp saya melayang dgn lajunye mcm kete ferrari kat angkasa(ade ker?)..saya pn cakaplah "oh,oke,terimakasih cik,maap ganggu.."..


huhu...saya direject??apakah salahku,apakah dosaku....lalala..nyanyi la plak~
nih 1st tyme kna reject nih. rase mcm nak nangis la plak..adeii~
x mau x mau....cool jer...


bile pk2 balik,mcm masin je mulut saya.
mase mule2 mohon ritu saya harap saya direject coz saya nak mohon kt area shah alam jer. mati2 saya pujok encik sharil utk cancelkan name saya dlm list tuh. tp x bole. so, saya trima je lah.and sebab saya x mau kt spital muar adalah sebab jauh dr umah saya. thats why saya nk kt shah alam nih.bole duduk kolej. tp,bile masalah tempat tinggal kt muar dah settle, saya kna reject la plak..adoyai~~ masin agaknye mulut saya nih..hmmm~
kna makan gula manyak2 nih....keh3~
so,lepas ni,saya kna cari tempat baru utk praktikal. tp DIMANA????...adehhh~..pning kpala den mikiornye oi...


tp,kenape saya direject???!!!..(cam x puas aty kan..)
ciss..kureng asam btol!..dah la nak mohon pn kna hantar surat ke jabatan negeri dulu... ingatkan kt hospital government kompem dpt.. alih2...reject.... REJECT paham!...huhu~


xpe la...bkan rezeki saya nak usha doktor2 kt situ...keh3~ =P


lastly,saya akhiri dengan pengumuman drp pihak kolej..
"perhatian kepada pelajar kolej melati.. siswi...pada pukol 6 petang ini akan dijalankan ----sekat2------. para pelajar dikendaki berpakaian sopan. harap maklum"..
(aik?..speaker yg x pakai line prepaid or postpaid pn x clear ker??..saya x dengar dgn clear pengumuman itu.jd part yg sekat2 tu saya assume *program tidoz sekolej*(ade kene-menenge dgn berpakaian sopan ker?..hehe)...so,skrg saya nak ikot arahan kolej. saya nak tido...zZzZZZzzZzzZ...krooiihh..~

No comments:

Post a Comment