Monday, September 20, 2010

pencuri,pencopet,perompak n perampok~

mood = marah nih!...tp dah reda dah...reda and redha...hmmm

STORY :::::::::::: gi lab biomolecular td. lab 2 start dari pukul 6.00ptg sampai 10.00mlm... tu x kesah la coz saya dah biasa. mase bulan pose ary tu pn camni gak. berbuka kat fakulti..tp yang spoil nye hari ni, ade pencuri kat lab saya tuh!!..syial sungguh!!...(ha..kn dah kuar bahasa dia)...mangsanya?? mestilah SAYA!...kalau tak,takkan lah saya marah2 nih....huhu~..punah segala impian dan harapan saya untuk makan di noodle's station sacc mall rabu nih. tp xpa,demi mamat hensem yg ade kt NS tu,ku rela withdraw duit bank..adeiiii~....tu da lain citew. yang saya nak citew ni,kisah duit saya hilang. hancussssssss!!~
kisah die camni...saya masuk lab dengan membawa lab manual,pencil case and purse. (mcm beselah). saya masuk,pakai lab coat and bwk brg2 tu gi lab sebelah.(pon mcm bese). lepas,briefing tentang experiment, saya pon gi lah lab td balik utk start experiment. dan macam bese,saya akan letak brg2 saya tuh,kat atas meja btol2 atas kabinet group saya. and terus wt experimen..lepas wat itu,ini,situ,sini,sana...lepas beberapa jam,saya terdetik utk amik brg2 td bwk gi lab sebelah memandangkan experimen seterusnya menggunakan lab situ. saya gi amik brg n terdetik utk bukak purse and alih2 tgk duit saya suma suda ilang. saya cari n cari ncari kat segenap pelusuk purse saya tu tp mmg duit 2 xda.....hampehh~..sah2 la dah hilang kann... kawan cakap maybe ada member lain nak wt prank kt saya. tp saya tahu x....and memang tak. ntah sape la yang curik duit saya tu. yang peliknya,dia amik duit saya tp dia tinggalkan RM6 dlm purse tu... motif?????.. suspect??..ntah la...dlm lab mmg ada ramai org. lagi2 lab tu adalah open lab. all student can enter. tp penghuni azali lab tu adalah 2 group batch saya and beberapa student bms. tp student lain still bole masuk lab tu. so,the culprit is/are??...ntah skali lg... lab tu xda la pulak cctv.kalau tak,senang la kan. ape la ada dalam kpala otak si pencuri tu. takkan duit raya dah habis kot. ke memang tak dapat duit langsung?.. kau pikir aku ni dapat banyak duit raya la pulak kannnn...kalau dah sama2 tak dapat banyak, tak perlulah kau nak curik duit org lain plak.. hisshhhh!..gi mamp*s la dgn kau!..

mula2 memang la bengang + marah + sedih. yelah...saya tak pernah hilang duit sebanyak tu. of course la sedih. nasib baik ada kawan2 yang supportive....thanx u olls..=)
pastu,lama2 dah x marah da....=)))
biarlah...be positive..bukan rezeki saya. halalkan je lah...hari ni saya hilang banyak ni. esok lusa,saya dapat berlipat kali ganda. insyaALLAH..... =)...

boo-WHAT pencuri duit saya ::::::> aku tak tau kau sapa tp ak halalkan je lah duit yang kau curik tu. antara ak dan kau dah lepas.tp antara kau dgn tuhan,kau jawab sendiri lah ye.. ok,i c u in padang mahsyar. be ready...

saya ingat saya nak sambung tulis entry saya ptg td n post malam ni. alih2 ade story baru dtg menjelma la plak.. so,entry saya yg ptg td saya post esoklah yer......

nite u olls..=)

2 comments:

  1. alaaa siannye daya. how come ?? lua lab ?? err gila bahaye.

    but lebih tertarik baca ayat2 awal tuu.. noodle station ?? amboi ! hehehe

    ReplyDelete
  2. dalam lab diba....mmg x sangka... b4 this bwk duit beratus-ratus n letak kt situ pn x ilang.. ary ni lain plak jadinye...adeii~

    hehe...NS mmg cantik,menarik kaw mmg da bomb lah..haha~..ingat nk g lg dgn fatin n fir..alih2...ni plak jadinya... tp still nk gi gak. naseb bek kad atm x ilang...

    ReplyDelete