Tuesday, November 30, 2010

=_=!

semester break happen now. you hear?
bosan amat...xtaw nk wat ape...
online dah jarang..
al-maklum..bile dah kat umah ni.broadband aku dah bertukar jadi berokband.. lembap die toksah cite la.. mengalahkan kura2 patah kaki..
nak bukak fesbuk pun payah...apetah lagi nak berbelogging...adehh =_=!
aku ingat nak sound incik maxis nih... nak tanye apsal coverage broadband aku kt umah cenggini? ingat line clear la...upenyer...hampeh~~ tak macho ar cenggini..~

lame gak aku x menghapdate belog aku nih...sejak aku abeh final exam.
bersawang la jugak belog nih bile aku bukak tadi..
pastu ade la sekor dua labah2 yang tengah renovate sarang die...ciss..durjana sungguh!..sukeati je nak wat umah kat belog aku..dah la x beli tanah.. cukai pintu pn x bayar...ade ati nak usha belog aku....hah,kan dah kena halau. padan muke kaw!...muahaha~

oke,aku nak bitau yang next sem aku dah xde shah alam.
aku dah x perlu register kt kolej melati terchenta tu..
tapi aku kene lapor diri kat melaka..
melaka kt ne? xkan kat tepi jalan kot? xpn,xkan kt atas bukit A'famosa tu kot??
eh xkan la kan...........tak....aku bakal lapor diri kat spital melaka..
aku dah tempah katil kat situ utk aku.... borink tido kt umah. so,aku nak try tido kt spital plak...ape la rasenye ek...... dushh!..mengarut kaw daya....tak..aku bukan nak tido kt situ. aku nak praktikal la....kan semester theory aku dah abes..^^  so,lepas ni sesiape yg nak dating dgn aku silalah dtg melaka oke.. ^^ kui3~

oke,aku nak off nih..
mak aku dah bising tgk aku asyik ngadap laptop jer..(act,die bising aku gune karen utk laptop jer..hehe) asal aku cuti je bill elektrik mesti ye....m.e.s.t.i...naik... hehe..aku punye keje lah tu...hehe..ampun mak.. =P
oke....chalo bete! =)

p/s = ni nak publish post ni ntah bape lame agaknye....adehh =_=!
        berokband punye pasal...huh~

No comments:

Post a Comment