Wednesday, December 1, 2010

jam 3.00 pagi

sekarang ni dah jam 3 pagi (skema sungguh)
tak lain dan tak bukan,keje aku online jer..(abeh,takkan la waktu2 macam ni aku tengah sapu laman kowt...gile ke hape?..)
tau ape yang aku google-kan pagi2 buta macam nih??..jengjengjeng!~
disebabkan aku akan bermastautin selama 3 bulan di melaka taon depan..(mastautin ke tuh??ntah!)
so,aku nak la jugak tau fasiliti2 yang ade kat melaka tuh.
fasiliti bagi aku cuma 1 je..tak lain dan tak bukan mesti bab makanan feberet aku...=)
ape lagi? mesti la incik big apple kitew..=)
alhamdulillah....setelah bergoogle,incik apple besar ade di melaka...yippiii! =)
aku punye la risau kot2 kalau incik big apple takde kat melaka.... retak lagi hancus berkecai hati aku nih~
nasebbaek ade....fuhhh~
lagi 1 makanan yang jadi feberet aku tapi aku tak google....
nak tau ape??...(kalau taknak tau pn aku bitau gak....haku peduli ape?..ngeeeee~)
tak lain dan tak bukan.....incik kepsi..
ini memang sangat2 penting oke...
sebab ianya sedap....sape2 yang tak suke...jangan kawan dengan aku...keh3~...kidding =P
aku tak tau sejak bile aku jadi penggemar setia kepsi nih...tapi yang pasti taon nih..
bagi la aku incik McD ke? incik A&W ke? (aku tak penah makan ni), pizza hut ke?.... aku mesti pilih incik kepsi...
sejak scandal aku dengan atok kepsi tuh tersebar.. dan liputan luas dari pihak media massa dan elektronik...juga penambah perisa dari kaki gossip...dunia aku bagai dikelilingi bunga2 chenta kepsi....
oke,aku suda mengarut disitu....abaikan~
aku tak google incik kepsi sebab aku tau die ade dimanamana...=)

sambil bergoogle tuh, aku google la sekali baskin robbins..
eh,ade gak lah....weeee~ (ceh!bajet macam aku penah makan la..)
tak...aku tak penah makan,sentuh, apetah lagi ciom incik baskin robbins tuh..
hah..ni nak kate aku kolot la nih..xpe2...ingat kaw makan BR tuh kaw hebat??...
aku lagi power la....aku ade atok kepsi...weeeeeee~
so,untuk menambahkan kehebatan aku sehingga tahap lebih power dari sailor moon, aku nak ajak kawan2 aku makan BR taon depan...hehe~(sebulan je lagi oke)
aku sedar dan pasti sejak bile aku tertarik dengan incik BR nih...
ni sume garagara drama korea you are beautiful tuh yang aku tengok taon lepas..
hampir 70% scen(btol ke aku eja?lantak) mesti ade produk dari BR...
eskrem la....kek la...cookies la..and paling aku tak tahan creampuff die....ciss~
takkan die taktau aku mmg hantu dgn cream2 nih...
time plakon2 tuh makan aku just tengok tanpa berkedip mata and air liur mengalir deras......keh3~... itu tipu~
tapi bile aku search kat incik google takde pulak creampuff dalam product diorg...ke aku salah kedai nih?
ntah and lantak skali lagi.....ngeee~

ape lagi ek makanan2 tambahan yang jadi feberet aku??
setakat nih tu je la..
kalau lepas nih ade tambahan,aku google lagi...weeeee~

so sekarang nih aku dah ngantuk.
mase untuk beradu..
jam dah nak masuk angke 4 pagi..
agak2 aku bangun pukol bape nanti??
subuh?? ehem2....mestila bersebab....shhhhhhh!~

sebelom tu aku nak thanks kat pakcik google kerane sudi teman aku and jadi mangse curiosity aku neh..
thanks manyakmanyak yer incik google..=)
lain kali kite datink lagi yer....=)

adios amigos~

No comments:

Post a Comment