Wednesday, November 3, 2010

jambu + man=jambuman

says ::::::: " God is really fair. if u are rich,u are not handsome. if u are handsome, u are not rich. but, if u have both rich and handsome, be pleasure to text me...." ^-^

topic hari ni,lelaki matang vs lelaki jambu :::

mase dalam kete ondaway nak pegi dinner dgn friends,tetibe topic ni kuar...
ntah macam mane....
lawak pon ade...
tekameneka tentang bakal bf masingmasing
either dapat lelaki matang or jambu
yang matang pulak ade various type
matang memang lebih sinonim dengan umo(by mean tua or lebih berumur dr kitorg)
tapi ade gak muda yang matang
matang by means??....macammacam....
one opinion,membe 2 orang macam dapat yang matang
tapi aku die kate macam bakal dapat yang jambu
hahaha....jambu??..jambu air kah??..ke jambu batu??..kui3~
why jambu utk aku??....sesuwai kah??...
yang matang or manly x sesuwai ker?....
haha....
aku tak kesah....depend...
jambu sangat pn tak best gak..
matang sangat pn tak best gak..
abeh,yang mane 1 aku nak?
entah....biar lah...
macam aku ckp tadi..depend...
pendapat andaanda kat luar sane pn berbezabeza kan......
so,like in your ways oke....
peace!!

p/s = u may catch my eyes,but not my heart......BMW.best.man.win. =)

No comments:

Post a Comment