Tuesday, October 19, 2010

bangga aku~

tadi gi PTAR 1.....
dgn harapan nk wt esaimen...
pegi sendirian berhad...
semangat berkobar2 nih...
sampaisampai...level 1....penuh..
naik level 2.....pn penuh......aisehh~
semangat tgh membara nih.....
kecik kn mate...carik tmpt kosong..
org lain dah x nmpak mate aku coz eye bag lbih besar dr mate....kui3~
ade!!...yeay!!...
tp plug xde la plak....
bateri lappy dah la nyawa2 ikan masin.....
lupe nk cas mlm td....
lappy x on cane nk wt esaimen??....adehh~
dpt on very the sekejap jer......pastu dunia dihadapanku gelap gumpita......
yela kan....skrin dah blank....gelap lah die.....
kalau ikot aty mmg nk blah dah....
tp segan la plak.....bru sampai dah nk blah....control~control~...dpn ade abang ensem....kui3~
5 min berlalu..aku blah...drp membazir mase kt situ baik aku balik bilik...
baik wt esaimen kt bilik.....

bangga aku jd warga uitm shah alam nih...
PTAR msti pnuh tyme final....
ade je bdk2 study...
tekun sungguh!....
tp yg x bestnye....bile dah ramai,bising yg amat....
library dah jd pasar borong....
haishh.....xmo aku g PTAR lg.....
stress.....huhu~
ade gak cite2 nk gi PTAR 2 & 3.....
tp,kalau PTAR 1 pn dah pnuh... jgn harap la PTAR lain ade space....
bukan stakat nk letak punggung..nk letak sebelah kaki pn space xde.....keh3~
anyway....baguihh la diorang.....sanggup bgun pagi2 n gi library.....
aku???..ade gak gi library......tp sempat dlm mimpi je lah....hehe~
cuma arini jd realiti....huhu~

utk student2 sume.....gud luck yer!!!...
kt library tuh study na.....jgn wt pasai....
paham kn adik2.....weee~

No comments:

Post a Comment